Werken in de psychiatrie is voor mij een soort roeping. Je ziet mensen op hun slechtst en daarna zie je ze groeien. Bijdragen aan hun herstel geeft mij veel voldoening.
Het enige wat ik doe, is mezelf zijn. Ik hoor en zie de ander en stem af op zijn of haar behoeftes. Soms kan één woord er al voor zorgen dat een cliënt zich begrepen voelt.