Suggesties en klachten
Suggesties en klachten om onze zorg nog beter op uw wensen af te stemmen, horen wij graag. Wij raden u aan om dit, indien mogelijk, eerst met uw hulpverlener te bespreken. Vaak leidt een gesprek al tot een oplossing. Wilt u dit niet of heeft een gesprek niet geholpen dan kunt u:
- Contact opnemen met de leidinggevende van de hulpverlener.
- Voor algemene klachten contact opnemen met de Klachtenfunctionaris of het meldformulier invullen.
- Voor klachten in het kader van de Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (Bopz) een klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Cliënten GGZ Rivierduinen.
- Contact opnemen met de patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) van de locatie waar u in behandeling bent.
Zorgkaart Nederland is een goede website om suggesties te plaatsen over hoe wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Ook kunt u, als u vindt dat u goed bent geholpen, dat op deze website laten weten.