Suggesties en klachten

Suggesties en klachten

Suggesties en klachten om onze zorg nog beter op uw wensen af te stemmen, horen wij graag. Wij raden u aan om dit, indien mogelijk, eerst met uw hulpverlener te bespreken. Vaak leidt een gesprek al tot een oplossing. Wilt u dit niet of heeft een gesprek niet geholpen dan kunt u:

  • Contact opnemen met de leidinggevende van de hulpverlener.
  • Voor algemene klachten contact opnemen met de Klachtenfunctionaris of het meldformulier invullen.
  • Voor klachten in het kader van de Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (Bopz) een klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Cliënten GGZ Rivierduinen.
  • Contact opnemen met de jeugdhulpvertrouwenspersoon (jvp) van de locatie waar uw kind in behandleing is.
  • Contact opnemen met de patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) van de locatie waar uw kind in behandeling is.

Zorgkaart Nederland is een goede website om suggesties te plaatsen over hoe wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Ook kunt u, als u vindt dat u goed bent geholpen, dat op deze website laten weten.