Klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris

U kunt uw klacht indienen bij de Klachtenfunctionaris. Bij de klachtenfunctionaris kunt u terecht als u ontevreden bent, een algemene klacht heeft of als u advies wilt vragen. De klachtenfunctionaris behandelt klachten van cliënten van alle locaties die onderdeel zijn van GGZ Rivierduinen.

De klachtenfunctionaris werkt zelfstandig en heeft een onafhankelijke positie. Hij/zij heeft vrije toegang tot onze hulpverleners, behandelaars en managers. Ook heeft de klachtenfunctionaris geheimhoudingsplicht, alles wat u vertelt blijft vertrouwelijk. Voor de diensten van de klachtenfunctionaris hoeft u niet te betalen.

De klachtenfunctionaris zoekt, indien u dit wenst, naar de mogelijkheden om gezamenlijk tot een oplossing van uw klacht te komen. De klachtenfunctionaris geeft ook informatie over de verschillende mogelijkheden om uw klacht te laten behandelen en kan u begeleiden bij het op schrift stellen van uw klacht.

U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De contactgegevens vindt u hieronder. Zodra de klachtenfunctionaris uw melding heeft ontvangen, neemt hij/zij zo snel mogelijk contact met u op.

Contactgegevens Klachtenfunctionaris

  • Telefoon: 071 890 33 30
  • E-mail: klachtenfunctionaris@rivierduinen.nl   
  • Adres:
    GGZ Rivierduinen, locatie Leiden
    T.a.v. de Klachtenfunctionaris
    Antwoordnummer 10120
    2300 VB Leiden
  • Digitaal: via het Meldformulier
    Graag vragen wij u uw naam en contactgegevens ook in te vullen, zodat de klachtenfunctionaris contact met u kan opnemen.  

Heeft u een klacht in het kader van de Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (Bopz)? Dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie.
Voor meer informatie over de Klachtencommissie klik rechts op deze pagina.

Print