Let op, maatregelen voor cliƫnten en bezoekers aangepast in verband met het coronavirus
Specialistische GGZ

Suggesties en klachten

Suggesties en klachten om onze zorg nog beter op uw wensen af te stemmen, horen wij graag. Wij raden u aan om dit, indien mogelijk, eerst met uw hulpverlener te bespreken. Vaak leidt een gesprek al tot een oplossing. Wilt u dit niet of heeft een gesprek niet geholpen dan kunt u:

  • Contact opnemen met de leidinggevende van de hulpverlener.
  • Voor algemene klachten contact opnemen met de Klachtenfunctionaris of het meldformulier invullen.
  • Voor klachten in het kader van de Wet Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen (Bopz) een klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie Cliënten GGZ Rivierduinen.
  • Contact opnemen met de patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) van de locatie waar u in behandeling bent.

ZorgkaartNederland
U kunt uw ervaring en mening delen op ZorgkaartNederland of een andere onafhankelijke website. Zo helpen zij ook andere cliënten bij het maken van hun keuze.

Deel uw ervaring

Print